Skip til hoved indholdet

Skolebestyrelsen

Referat skolebestyrelsesmøder 2024-2025

SKOLEBESTYRELSESMØDE 29. OKTOBER 2024 NR. 21

STED:

Rungsted Skole lærerværelset

Deltagere:

Ulla Wiese Christensen, Karen Lagermann, Anne Westergaard, Signe Bang Møller, Katja Vikkelsøe Skou, Malene Fagerberg, Lars Elmbæk, Mette Bjerg,

Fravær:

Niels Pontoppidan, Malene Willumsen, Peter Bjørn Fenger, Stine Pagh, Camille Meelby Jensen

Mødeleder: Malene Fagerberg

Referent: Karen Lagermann

1. Nyt fra skolen

Skolen aktuelt

Rolig periode fra sommer til efterårsferie. Lavt konfliktniveau.

Vi har lærere der skal på barsel, og er ved at få barselsvikarer på plads.

Vores SFO-leder, Pernille, træder af og overgår til en ledig stilling i klubben. Stillingen er slået op.

Der skal vælges to nye medlemmer ind i skolens forening: Katja og Lars er nye medlemmer.

Finalerne i Lego League (6. årg.) og Projekt Edison (7. årg.) nærmer sig. Det fylder meget på de to årgange.

Vi er glade for vores mange nye lærerpraktikanter, som bidrager med ekstra hænder og opmærksomhed i undervisningen.

2. Nyt fra elevrådet

Intet at bemærke

3. Ny konstituering af skolebestyrelsen

Malene Fagerberg ønsker at træde tilbage

Malene beskrev, hvad der ligger af opgaver som skolebestyrelsesformand samt tidsforbruget.

Signe Bang Møller stiller op som formand og Katja Vikkelsøe Skou som næstformand – begge er valgt (Stine Pagh høres, om hun ønsker at fortsætte i en delt konstituering som næstformand).

4. Folkeskolens kvalitetsprogram – folkeskoleudspil

Ulla præsenterede overordnet hvad der ligger i udspillet. Det grundlæggende budskab er at folkeskolen i højere grad skal være praksisorienteret.

Det første vi ser ind i i næste skoleår, er løftet af de fagligst svage elever. Skolebestyrelsen får en større rolle.

Fagplanerne ændres med lempelse og reducering af de faglige mål.

5. Revidering af princip 9: Forældrenes ansvar

Drøftelse i grupper.

Ledelsen gennemskriver forslagene og præsenterer princippet på næste skolebestyrelsesmøde.

6. Planlægning af kontaktforældremøde: invitation og indhold

Kontaktforældremødet afholdes d. 30. januar kl. 17-19 og derefter afholdes der bestyrelsesmøde til kl. 20.00.

Der skal sendes invitation og dagsorden ud. Inspirationsbrochure udformes til nye forældre

Punkter til dagsorden:

Præsentation af bestyrelsen og deltagerne

Bestyrelsen fortæller om forældreansvar samt hvad der rører sig lige nu i bestyrelsen, Runde med hvad der optager årgangene.

7. Evt.

Ansættelsessamtaler til SFO-lederstilling afholdes d. 20/11 kl. 16-20 og d. 26/11 kl. 16-19.

Ledelsen + Anne Westergaard + Katja Vikkelsøe + en sfo medarbejder deltager i samtalerne.

SKOLEBESTYRELSESMØDE 30. SEPTEMBER 2024 NR. 20

STED:

Rungsted Skole lærerværelset

Deltagere:

Ulla Wiese Christensen, Karen Lagermann, Anne Westergaard, Signe Bang Møller, Katja Vikkelsøe Skou, Stine Pagh, Malene Willumsen, Mette Bjerg

Fravær:

Malene Fagerberg, Lars Elmbæk, Peter Bjørn Fenger

Mødeleder:

Referent: Karen Lagermann

1. Nyt fra skolen

Skolen aktuelt

  • Vi har haft en rigtig god skolens fødselsdag, med boder og sang for 0. – 5. årgang. Næste år afholder vi Rungleby for hele skolen.
  • Vi er praktikskole og modtager både 1. og 3. års studerende efter efterårsferien.
  • Vi skal hen over de næste år implementere 33 nye initiativer som ligger i det politiske folkeskoleudspil.
  • Indskolingen har haft forfatterbesøg af Sallys far (Thomas Brunstrøm). Kæmpe succes og der arbejdes i klasserne med en masse forskellige initiativer.
  • RS har opnået kommunens højeste karaktergennemsnit ved 9. klasserne afgangsprøver

2. Nyt fra elevrådet

Elevrådet har på baggrund af trivselsmålingen udvalgt følg. to punkter der skal arbejdes videre med:

  • • Lærerne skal prioritere elevernes ideer til undervisning
  • • Rene toiletter

Der ønskes en bold til hver klasse og skolen bevilliger penge til dette.

3. Budget 2025-2028

Hørsholm Kommune har fået et positivt budget, som sikrer ro om velfærden. Der bliver ikke skåret i skolernes økonomi.

Den planlagte daginstitution på Rungsted skole er bl.a. taget af bordet.

Der tilføres ca. 1 mio. kr. til hver skole til de fysiske læringsmiljøer

4. Undervisernes dag d. 5. oktober

Vi fejrer dagen mandag d. 8. oktober. Signe og Katja kommer på skolen om morgenen og går på besøg i alle klasser med en lille erkendelse til personalet.

Signe skriver ud til alle kontaktforældre og minder om dagen.

5. Planlægning af kontaktforældremøde: Tidspunkt og indhold

Drøftelse og beslutning Kl. 18.45 – 19.00

Der afholdes kontaktforældremøde d. 30. januar kl. 17.00-19.00 og bestyrelsen afholder derefter møde til kl. 20.00.

Tema: forældreansvar og fokus på det gode skolehjemsamarbejde i form af forpligtende aftaler som støtter op om børnenes trivsel. Sætte rammerne og ambitionsniveauet.

Der bydes velkommen og intro om skolebestyrelsens arbejde. Skolebestyrelsen er vært og faciliterer mødet.

På mødet kan der indsamles input fra hinanden. UC og KL skriver ud til kontaktforældrene i alle klasser og spørger om de har input.

6. National trivselsmåling

Undersøgelsen er et øjebliksbillede af tilstanden i klassen.

På landsplan er resultaterne gået meget tilbage, på RS er vi gået lidt tilbage.

Vi har en procesplan for behandling af resultaterne, som sikrer at der arbejdes med udvalgte trivselspunkter via handleplaner.

0. – 3. klasse scorer højt. Der er høj trivsel. Der skal dog arbejdes med to punkter: rene toiletter og elevinddragelse.

4. – 9. klasse scorer også højt. Der skal arbejdes med: lærerne skal inddrage elevernes ideer til undervisningens tilrettelæggelse og rene toiletter.

Skolen følger op på handleplanerne flere gange inden næste måling.

7. Hvordan kan vi fastholde 5. årgang i klubben?

Forældre oplever lige nu, at en del elever ikke bruger klubben. Det skaber en dominoeffekt.

Drøftelse og input Kl. 19.15 – 19.40 Der er 26 børn indmeldt fra 5. årgang og der er mellem 0 og 13 børn der har benyttet klubben i sidste uge.

Vi er kede af at børnene går hjem til tomme huse og måske mødes på skærmen i stedet.

Der er lavet en nyt gratis tilbud oppe i idrætsparkens lokaler, hvor børn kan opholde sig inden de skal til sport.

Bestyrelsen har viden om at mange børn på 5. årgang:

  • Synes klubben er meget kedelig
  • Går til sport efter skoletid
  • Men fredagsbingo er populært
  • Måske skal aktiviteterne struktureres mere
  • Det foreslås at personalet spørger børnene hvad de synes er interessant
  • Eleverne vil gerne have et kor/spille instrumenter – mikrofoner og festtøj
  • Flere ture og klubaftner med dæmpet lys og diskokugler (4. årgang)
  • De vil gerne styre salget og blive inddraget i madlavning
  • De ønsker sig spil, ostebane, hinkesten, at dryppe lys.
  • De vil gerne undervise i yoga og have abonnement på fx Top model og Wendy blade.

8. Evt.

Der er kommet feedback fra forældrene til Felix, som sidste gang præsenterede ”Den sunde automat”. De er ærgerlige over bestyrelsens beslutning om et afslag på at stille automaten op.

Feedback er videregivet til bestyrelsen.

SKOLEBESTYRELSESMØDE 29. AUGUST 2024 NR. 19

STED:

Rungsted Skole lærerværelset

Deltagere:

Ulla Wiese Christensen, Karen Lagermann, Anne Westergaard, Mette Bjerg, Signe Bang Møller, Katja Vikkelsøe Skou, Malene Fagerberg, Malene Willumsen, Niels

Fravær:

Stine Pagh, Lars Elmbæk, Camille, Peter Bjørn Fenger

Mødeleder: Malene Fagerberg

Referent: Karen Lagermann

1. Nyt fra skolen

- Skolen aktuelt

Vi har haft en god start på skoleåret.

Niels 9.b er valgt som elevrådsformand og Camille 9.a som næstformand.

Velkommen til Mette Bjerg der er ny lærerrepræsentant.

Vi fik en læreropsigelse i sommerferien. En ny lærer er ansat og hun starter på mandag.

2. Nyt fra elevrådet

Felix 7.A præsenterer ”Den sunde automat”

Felix har på flot vis præsenteret sin automat. Bestyrelsen har drøftet at vi må takke nej, og Ulla og Karen formulerer et svar til Felix.

Der ligger 10.000kr til elevrådet og de skal bruges i dette kalenderår.

Elevrådet kommer til at arbejde med trivselsundersøgelsen inden for udvalgte emner.

3. Årshjul

Se oplæg i bilag

Næste møde starter nede ved ”Haver til maver”.

Forslag til drøftelser i skolebestyrelsen i løbet af året:

- Styrke klassefællesskabet/kontaktforældrene

- Forebygge krænkelsessager

4. Budget 2025-2028

Der skal udarbejdes et høringssvar

Ulla tilretter sidste års høringssvar med tilføjelser og ændringer og sender.

5. Evt.

Ved næste års forældremøder skal skolebestyrelsen være repræsenteret.

Fortsat fokus på fravær til skolebestyrelsesmøder

Forældrerepræsentanter

Bestyrelsesformand

Malene Fagerberg

E-mail: malene_fagerberg@hotmail.com

Næstformand

Signe Bang-Møller

E-mail: signebangmoeller@gmail.com

Stine Pagh

E-mail: Stinepagh@gmail.com

Lars Elmbæk

E-mail: lars@elmbaek.com

Malene T. Villumsen

E-mail: malene@villumsen.dk

Katja Vikkelsø Skou

E-mail: katja.skou@gmail.com

Peter Bjørn Nielsen

E-mail: peter@bjornnielsen.dk

Skoleledelsen

Skoleleder

Ulla Wiese Christensen

E-mail: uch@horsholm.dk

Viceskoleleder

Karen Lagermann

E-mail: kala@horsholm.dk

Elevrepræsentanter

Niels Pontoppidan 9.B / Elevrådsformand

Camille Meelby Jensen 9.A / Næstfmd.

Medarbejderrepræsentanter

Anne Westergaard

Mette Bjerg

Suppleanter

Esben Deela Christensen

Marie Fridorf

Dit barn - din skole - dit valg

I foråret 2026 er der valg til skolebestyrelserne i Hørsholm Kommune. Du kan deltage aktivt ved at stille op som kandidat, komme til eventuelle valgmøder og ved at afgive din stemme. Husk at det er dit barn, din skole og dit valg!

Forældre i skolebestyrelsen

Der skal vælges syv forældrerepræsentanter og syv suppleanter på folkeskolerne.

Der skal vælges fem forældrerepræsentanter og fem suppleanter på specialskolen Lundevejsskolen.

Forældrerepræsentanterne vælges for fire år ad gangen.

Ud over forældrene, består skolebestyrelsen af to medarbejdervalgte og to elevvalgte repræsentanter.

Skolelederen og souschefen varetager bestyrelsens sekretariatsfunktion sammen med lederen af skolefritidsordningen. De har ikke stemmeret.

Det arbejdes der med

Skolebestyrelsen samarbejder inden for de mål og rammer, som er fastlagt af Folketinget og kommunalbestyrelsen. Skolebestyrelsens arbejde omfatter, at fastsætte principper for skolens virksomhed, herunder

  • Undervisningens organisering
  • Samarbejdet mellem skole og hjem
  • Underretning af hjemmene om elevernes udbytte af undervisningen
  • Arbejdets fordeling mellem lærerne
  • Fællesarrangementer for eleverne i skoletiden
  • Lejrskoleophold, udsendelse i praktik m.v.
  • Skolefritidsordningens virksomhed

Derudover godkender skolebestyrelsen blandt andet skolens budget og undervisningsmidler, samt fastsætter ordensregler for skolen.

Hvordan vælges skolebestyrelsen

Informationer om eventuelle afholdelser af valgmøder kan findes på skolernes hjemmeside.

I løbet af marts kan skolen vælge at indkalde alle forældre til et såkaldt valgmøde. På mødet giver ledelsen en redegørelse for valgets regler, og kandidaterne kan præsentere sig og skolens forældre kan stille spørgsmål.

Valg eller fredsvalg

Kan alle kandidater blive enige om en prioriteret liste, er der tale om fredsvalg. Kan kandidaterne ikke blive enige om en prioriteret liste, skal der afholdes valg.

Valget foregår som enkeltmandsvalg, hvor de kandidater, der får fleste stemmer, bliver valgt ind. Resten betragtes som suppleanter i rækkefølge efter det antal stemmer, de har fået.

Datoer for afstemningsperioden vil fremgå af kommunens hjemmeside og af hjemmesiderne på de enkelte skoler. De nyvalgte medlemmer af skolebestyrelserne tiltræder den 1. august.

Hvem har valgret og er valgbar?

Forældrerepræsentanterne vælges af og blandt de forældre, der har forældremyndighed over børn, der er indskrevet i skolen.

Derudover kan følgende personer få valgret og blive valgbare, hvis de fremsætter ønske om det til skolens leder:

Personer, der har et barn i privat familiepleje eller formidlet døgnophold, og har plejetilladelse eller godkendelse fra kommunalbestyrelsen. Tilladelsen skal være givet senest 1 år før valget. Forældremyndighedsindehaver(e) kan ikke samtidig deltage i valget.

Den, der har indgået ægteskab med indehaveren af forældremyndigheden over et barn, og som bor sammen med forældremyndighedsindehaveren og barnet. Det forudsættes, at forældremyndighedsindehaveren giver sin tilslutning.

Stedforældre til en elev, hvis indehaveren/indehaverne af forældremyndigheden over barnet samtykker heri.

Faderen til et barn, der er indskrevet i skolen, hvis faderskabet er fastslået og faderen bor sammen med forældremyndighedsindehaveren og barnet.

Den af de biologiske forældre, som ikke har del i forældremyndigheden, og som ikke bor sammen med forældremyndighedens indehaver. Det forudsættes, at forældremyndighedens indehaver giver sin tilslutning, og at der ikke er meddelt valgret og valgbarhed til en anden jf. pkt. 2.

Særlige forhold Hvis dit barn er tilmeldt 10. klasse på Vallerødskolen fra august 2026, skal du stemme dér.

Hvis du er medarbejder på skolen, kan du ikke vælges som forældrerepræsentant i skolebestyrelsen.

Referat skolebestyrelsesmøder 2023-2024

SKOLEBESTYRELSESMØDE 29. MAJ 2024 NR. 18

STED:

Rungsted Skole lærerværelset kl. 17.30 – 20.00

Deltagere:

Ulla Wiese Christensen, Karen Lagermann, Anne Westergaard, Signe Bang Møller, Katja Vikkelsøe Skou, Malene Fagerberg, Stine Pagh, Lars Elmbæk, Peter Bjørn Fenger, Malene Willumsen, Jette Ernstsen, Augusta, Niels

Suppleanter: Esben Christensen, Marie Fridorf

Fravær: Stine, Augusta + suppleanter

Mødeleder: Malene Fagerberg

Referent: Karen Lagermann

PUNKTER

1. Nyt fra skolen

- Skolen aktuelt

Der er stor elevtilgang for tiden, og vi ligger højt på elevantal. Vi har meget lille personaleomsætning

- Inklusionsstrategi - status

Inklusionsstrategien kører stadig i kommunalt regi. Når materialet er beskrevet, skal det i høring.

- Daginstitution status

Daginstitution: parkeringsforholdene er et knudepunkt, som bliver svært at løse optimalt.

2. Nyt fra elevrådet

God respons på året gallafest for 7. – 9. klasse. Godt program/god fest.


3. Nyt princip ”Meddelelsesbog”

Se bilag

Minimum én gang om året skal der skrives et fremadrettet fokuspunkt i dansk, matematik og den alsidige udvikling. I 7. – 9. kl. skal der desuden tilføjes et uddannelsesønske.

Ledelsen tager meddelsesbogen op på første forældremøde i næste skoleår, og viser hvordan man finder frem til sit barns meddelsesbog.

4. Årsberetning

Malene fik input til årsberetningen som hun skriver

5. Evaluere 7. årgang udeordning

Skal ordningen videreføres for kommende 7. og 8. årgang?

Det er besluttet at:

Kommende 7. årgang får én dags udeordning fra 1. december.

Kommende 8. årgang beholder deres ene dag med udeordning.

Kommende 9. årgang beholder deres fulde udgangstilladelse.

KL informerer de tre årgange om beslutningen og understreger konsekvensen af overtrædelse af ernæringsindtag samt dårlig adfærd

6. Evaluere året der gik

Det er besluttet at der afholdes 8 bestyrelsesmøder i næste skoleår og der evalueres på mødeantallet til jul.

7. Møderække skoleår 2024/2025:

29/8 30/9 30/10 3/12 30/1 5/3 24/4 26/5

8. Evt.

Intet at bemærke

SKOLEBESTYRELSESMØDE 25. APRIL 2024 NR. 17

Sted:

Rungsted Skole lærerværelset kl. 17.30 – 19.30

Deltagere:

Ulla Wiese Christensen, Karen Lagermann, Anne Westergaard, Signe Bang Møller, Katja Vikkelsøe Skou, Malene Fagerberg, Stine Pagh

Suppleanter: Esben Christensen, Marie Fridorf

Fravær: Lars Elmbæk, Peter Bjørn Fenger, Malene Willumsen, Jette Ernstsen, Augusta, Niels

Mødeleder: Malene Fagerberg

Referent: Karen Lagermann

1. Nyt fra skolen

- Skoleårets planlægning

- Daginstitution status

Information v. Ulla

Næste skoleårs planlægning er godt i gang og fagfordelingen er færdig.

Information om skolens 3-årige fokusområdet: Didaktisk fokus.

Daginstitutionens udvendige udtryk blev præsenteret og den bliver virkelig flot. Der bliver opført en ny multibane. Der bliver plads til daginstitutionens personales biler på nuværende elevcykelparkering (som flyttes til området ved grusvejen).

Skolen stiller forslag om:

- begrænset tidsparkering på hele området ml. skole og station.

- stærk cykelprofil (få flere til at cykle til skole)

2. Nyt fra elevrådet

Information v. Eleverne

Ingen elever

3. Nyt princip ”Klassesammenlægning”

Drøftelse og beslutning

Princippet er vedtaget.

4. Status med arbejdet om inklusionsstrategien

Der har været afholdt tre stormøder hvor politikerne har ladet forældre, ledere og medarbejdere komme til orde. Næste møde er d. 14. maj.

5. Nyt folkeskoleudspil

Bl.a.:

  • Kortere skoledag
  • I indskolingen slækkes på kompetence dækningen
  • Mulighed for at give karakterer i 6. og 7. klasse
  • Skolebestyrelsen får mere indflydelse
  • Teknologiforståelse som valgfag bliver obligatorisk
  • Der skæres fra 8 til 6 afgangsprøver
  • mm.

6. Rungsted Skole forening status

Information v. Ulla

Foreningen har bevilliget penge til:

  • Is første skoledag
  • Tilskud til elevs fodboldcamp
  • Museumsbesøg (fremover fokus på at tænke ud over museumsbesøg, som sædvanligvis forekommer – måske i stedet teaterture?) – Beslutning: 4. og 8. årgang skal i det Kongelige teater.
  • Skolekor
  • Julegaver til personalet (fremover fokus på at foreningens midler går til at støtte eleverne)

7. Kommunale budgetproces 2025-2028

Politikerne er i gang med næste års budget og der skal laves råderumsforslag. Der stilles forslag om at spare 6-7 mio. på skoleområdet. Budgetdialogmød d. 11. juni på Rådhuset

8. Aftale datoer for udarbejdelse af nye principper:

- Meddelelsesbogen

Aftale

Udskydes til 29/5

9. Evt.

Huske at evaluere udgangstilladelsen for 7. klasserne

Skolebestyrelsesmøde den 4. december 2023

STED:

Rungsted Skole lærerværelset
17.00 – 19.30

Deltagere:

Ulla Wiese Christensen, Karen Lagermann, Anne Westergaard, Jette Ernstsen, Lars Elmbæk, Signe Bang
Møller, Katja Vikkelsøe Skou, Malene Fagerberg, Peter Bjørn Nielsen Malene Villumsen, Stine Pagh, Augusta (9.B),
Niels (8.B)

Suppleanter:

Esben Christensen, Marie Fridorf

Fravær:

Malene Fagerberg, Jette Ernstsen, Augusta 9.b

Mødeleder:

Malene Fagerberg

Referent:

Lise-Lotte Wibe

Punkter

Nyt fra skolen

  • Der er ansat ny matematik/fysiklærer til udskolingen. Mette Bogetoft begynder d. 1. januar 2024
  • Første stormøde omkring inklusionsstrategien for Hørsholm Kommune i Rådhusets Kantinen finder sted d. 12/12-2023. Alle er velkommen
  • HUSK – at følge op på idrætsfaciliteter/udbedre badeforhold.

Nyt fra elevrådet

  • Elevråd har købt gaver ind til klasserne, bolde, brætspil og godter
  • Pengene fra Rungleby er givet til Børnecancerfonden.

Kommunikation til kontaktforældrene

  • Referatet kan deles på skolens forside, når det sendes til skolebestyrelsen.
  • Det besluttes, at skolebestyrelsen tager stilling fra princip til princip til om der skal indhentes input fra kontaktforældregruppen

Nyt princip om mobiltelefoner & smartwatches 

Princippet vedtages med den ændring, at 7. – 9 klasse ikke skal aflevere deres smartwatch. Der meldes ud inden jul til forældre.

Status foreningen 

  • 4. og 8. årgang skal i Det kongelige Teater, men har ikke fået billetter – de forsøger et andet teater. 
  • 4. årgang har været på Frilandsmuseet med Titanic.
  • Ønske fra personalet
    • Årskort til Eksperimentariet
    • forældreforedrag om digitale medie 
    • Drug Rebels for udskolingen 
    • huskunstner til skolen.
    • julegave til personalet

Evt. 

Lars tager kage med til SB møde d. 23. januar

Punkter til opfølgning

Møderække: 4/12 23/1 27/2 20/3 25/4 29/5 

Skolebestyrelsesmøde den 27. september 2023

STED:

Rungsted Skole lærerværelset
17.00 – 19.30

Deltagere:

Ulla Wiese Christensen, Karen Lagermann, Anne Westergaard, Jette Ernstsen, Lars Elmbæk, Signe Bang Møller, Katja Vikkelsøe Skou, Malene Fagerberg, Peter Bjørn Nielsen

Suppleanter:

Esben Christensen, Marie Fridorf

Fravær:

Malene Villumsen, Stine Pagh, Augusta (9.B), Niels (8.B)

Mødeleder:

Malene Fagerberg

Referent:

Karen Lagermann

Punkter

Besøg af BSU (Børne-skoleudvalget)

  • Præsentation af skolen
  • Skolen i tal
  • Skolens fokusområder
  • Læringscenteret med lokalebesøg
  • Daginstitution
    • Hvilke tanker er der i forhold til at skolen mister et større areal?
    • Hvilke tanker har BSU om samarbejdet mellem skole/daginstitution, fælles brug af faciliteter, fælles køkken/kantine etc

BSU deltog med Jan Dehn, Louise Zabel og Ann Lindhart

Kontaktforældremøde d. 22/11 ”Det gode skole/hjem-samarbejde – en forventningsafstemning”

  • Ulla sender invitation med dato.
  • Reminder om skolens skriv om kontaktforælderrollen.
  • Opfordring om at definere principper/gode vaner for inkludering af alle elever, omgangen på sociale medier og det gode forældresamarbejde.
  • Genbesøge principperne hvert år på forældremødet.
  • Fx komme med konkrete eksempler på principper/årshjul.
  • Forventningsafstemme forældredeltagelsen i klassen.
  • Modtagelse af nye forældre i klassen. 

Fremtidig arbejdsgang ved skriftlige henvendelser fra forældre til skolebestyrelsen: Procedurer

  • Skriftlige henvendelser til skolebestyrelsen sendes videre til formanden, som bringer henvendelsen videre til skolebestyrelsen.

Det er formanden der besvarer skriftlige henvendelser.

Evt. 

Punkter til opfølgning

Møderække: 4/12 23/1 27/2 20/3 25/4 29/5 

Rungted Skole
Østre Stationsvej 1 A, 2960 Rungsted Kyst

EAN 5798008382833
CVR 70960516

Telefon: 48 49 00 62
rungsted_skole@horsholm.dk